Jo men handtaget poppar inte ut utan man får lirka ut skiten så jag skulle påstå att det inte är ett alternativ.MaxE skrev: ↑11 maj 2025 00:30När jag provkörde så sa säljaren att man kan hålla nyckeln vid b-stolpen och öppna med handtaget. Jag provade dock inte så jag kan inte gå i god för det.improwise skrev: ↑10 maj 2025 22:55Men kan man ställa in säkerhetsmarginalen?Jedimind skrev: ↑10 maj 2025 22:24Är bara att öppna dörren, den stannar av sig själv om den känner av motstånd men sen kan du såklart öppna dörren manuellt den extra biten. Du kan till och med ställa in hur mycket du vill att den öppnar dörren varje gång, mellan 0-100% öppning.improwise skrev: ↑10 maj 2025 21:57Har någon testat hur mycket säkerhetsmarginal den vill ha innan den stannar? Tänker mig typ en trång parkeringsplats där man i princip försiktigt måste nudda bilen intill med dörren och hålla andan för att komma in och ur. Skulle det inte gå på ett bra sätt är det ju godnatt direkt men det måste man rimligtvis ha tänkt på.
Om man sen manuellt ska justera dörren, får man då kämpa i mot någon motor eller liknande eller upphör den att verka så fort man försöker påverka det hela manuellt? Innifrån kan man väl hålla i handtaget men om det är utifrån lär det av naturliga skäl vara svårare.
Om handtagen faktiskt finns i dörren och dessutom fungerar på den billigare modellen, vad är motiveringen att handtaget ska vara icke fungerande i Privillege? Eller är det snarare att det krockar med motorfunktionen?
Hur som helst så var jag väldigt skeptisk till dörrarna initialt men ser dom inte som något större problem efter att ha testat massa ggr.