Jag har ju varit med om beställningsprocessen 3 ggr men skjutit på det av olika anledningar. La dock en beställning igen i början av året och är matchad bil för leverans första veckan i Mars. Så att hitta bil har inte varit några problem även om jag får erkänna att jag inte äger en ännu. Snart så!Gadiel skrev:Ja du vill framstå som att du vet allt trots att du inte ens äger en Model3 och inte har varit med om beställningsprocessen.C981 skrev:Schysst!mikebike skrev:Jag skall hämta min Model Y nästa fredag. Idag fick jag ett mejl från Tesla:
"Jag vill bara dubbelkolla vill ni ha vinterdäck? Just nu ligger ordern utan."
Hoppas man tvärt om kan avbeställa utan krångel också då. Slipper gärna mina om vädret tillåter
Men tanken är ju god av dig… att du vill hjälpa andra.
Men yra inte på om tex vinterdäck m.m då du har fel. Blir så jäkla tråkigt då.
Sedan så om man går in på Teslas hemsida och kollar lev.datum så är det ju dessa man får utgå ifrån.
Jag måste dock medge att det är fantastiskt att du lyckas hitta ”bilar under transport”.
Jag är inne på hemsidan flera ggr per dag och det enda jag såg igår var en bil i Seattle.
Men nu lägger jag ner min diskussion med dig, för du kommer alltid att försöka ha rätt.

Du kollar på fel lands hemsida så det säger nog mer om dig än om mig i detta fall. Jag är inte ute efter att ha rätt, jag är ute efter att förmedla att det ofta finns bilar till salu för den som vet hur man ska kolla. Man får vara lite flexibel med specen om man har bråttom bara

Om någon medlem här också har problem med att ni bara hittar amerikanska bilar så PM:a mig så kan jag berätta vad ni gör för fel.