Länkar till sökfilter
Moderator: Redaktion
Länkar till sökfilter
.
Senast redigerad av Svenssons, redigerad totalt 1 gånger.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: Länkar till sökfilter
Jo, det är phpBB-s standardutseende. Jag använder också de länkarna och är lika trött på att de inte finns överallt.
Jag skulle också vilja fixa en förstasida som välkomnar nya användare. Även detta saknas på irriterande sätt från phpBB.
Enda sättet att fixa till det verkar vara att editera för hand direkt i källkoden till sidorna.
En vacker dag ska jag ta tag i det där...
Jag skulle också vilja fixa en förstasida som välkomnar nya användare. Även detta saknas på irriterande sätt från phpBB.
Enda sättet att fixa till det verkar vara att editera för hand direkt i källkoden till sidorna.

En vacker dag ska jag ta tag i det där...
.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
.
- TiborBlomhall
Det var ganska så fint dag idag, så jag har lagt till en "Senaste Nytt" länk som alltid syns.
Den har samma funktion som "Aktiva trådar" länken.
Den har samma funktion som "Aktiva trådar" länken.
- TiborBlomhall
Tack! Men tyvärr beskrev de en annan forum stilpaket där. Jag lyckades pilla ihop det för hand till sist.Svenssons skrev:Får se om denna länk kan hjälpa en vacker dag i Sverige
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2132153
.
- TiborBlomhall
Nu har jag fixat så knappen "Senaste Inläggen" (döpte om den) finns på alla forumsidor både högst uppe och längst nere, under Forumindex länkarna. Så man slipper scrolla till toppen igen.
På menylisten på TCS huvudsida har jag också lagt till "Senaste Inläggen" som submenyval till "Forum", så man kan direkt från huvudsidan gå till listan med de senaste inläggen på forumet, det är ändå dit man vill för det mesta
På menylisten på TCS huvudsida har jag också lagt till "Senaste Inläggen" som submenyval till "Forum", så man kan direkt från huvudsidan gå till listan med de senaste inläggen på forumet, det är ändå dit man vill för det mesta

Bra jobbat Tibor - tummen upp för dig som gjort hemsidan lika överlägsen andra klubbsidor som Tesla är överlägsen de flesta andra bilar!!
MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
- TiborBlomhall
Jag vill inte riktigt kluddra ner med många knappar där, tror jag. Vill hålla det "cleant".
På Senaste Inlägg sidan är ju de olästa inläggen redan rödmarkerade så man kan enkelt hitta dem.
På Senaste Inlägg sidan är ju de olästa inläggen redan rödmarkerade så man kan enkelt hitta dem.
- TiborBlomhall
Tack!Bengt skrev:Bra jobbat Tibor - tummen upp för dig som gjort hemsidan lika överlägsen andra klubbsidor som Tesla är överlägsen de flesta andra bilar!!

Tja, vår tagline är ju "Framtidens bilklubb - redan idag"