Sitter de klistrade? Hur får man enklast bort de, hårtork/värmepistol?
Risk för märken/repor eller?

Moderator: Redaktion
Kolla denna:Leo skrev:Funderar på att ta bort alla emblem bak på bilen för att få en "renare=snyggare" baklucka.
Sitter de klistrade? Hur får man enklast bort de, hårtork/värmepistol?
Risk för märken/repor eller?
Jag beställde min A 45 AMG med A180 emblem. Säljaren sa att jag var den första som dekaltrimmat åt det hållet.Leo skrev:I mitt fall vill jag av "jobbskäl" inte heller att det framgår vilken modell det är. Omgivningen får gärna tro att det är "basmodellen" (den svenska avundsjukan...)Det kanske finns "60kWh-emblem..."
Åh, det sitter kvar! Jag var lite rädd för att bilhandlaren skulle ta bort det när den ställdes i försäljningshallendstr skrev:Jag beställde min A 45 AMG med A180 emblem. Säljaren sa att jag var den första som dekaltrimmat åt det hållet.Leo skrev:I mitt fall vill jag av "jobbskäl" inte heller att det framgår vilken modell det är. Omgivningen får gärna tro att det är "basmodellen" (den svenska avundsjukan...)Det kanske finns "60kWh-emblem..."
Klockrent!dstr skrev:Åh, det sitter kvar! Jag var lite rädd för att bilhandlaren skulle ta bort det när den ställdes i försäljningshallendstr skrev:Jag beställde min A 45 AMG med A180 emblem. Säljaren sa att jag var den första som dekaltrimmat åt det hållet.Leo skrev:I mitt fall vill jag av "jobbskäl" inte heller att det framgår vilken modell det är. Omgivningen får gärna tro att det är "basmodellen" (den svenska avundsjukan...)Det kanske finns "60kWh-emblem..."
![]()
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... ?ca=11&w=1
Synd att det inte finns en "gilla" knapp, exakt så resonerar jag med.Leo skrev:I mitt fall vill jag av "jobbskäl" inte heller att det framgår vilken modell det är. Omgivningen får gärna tro att det är "basmodellen" (den svenska avundsjukan...)Det kanske finns "60kWh-emblem..."