Skrattade ganska gott åt mig själv idag. Jag hade för en gång skull tid att bara sitta och pilla med inställningarna till förarprofilen. Först vart jag lite sur då jag insåg att jag i ett halvår trott att min profil varit länkad till foben, men det visade sig att frugan aldrig ändrat några inställningar och alltid kört på min profil. Så då fick jag fixat det...efter ett halvårs ägande

Sen tänkte jag, när jag ändå höll på att jag skulle ställa in easy entry. Till min stora irritation så hände ingenting! Trots att skiten var aktiverad... så jag gjorde ett nytt försök. Åååå se om jag hade läst på popup skyltarna innan jag klickat mig vidare i iver så var jag ju tvungen att ställa in hur enkelt jag ville komma in!
Nu kände jag mig istället väldigt nöjd med min lilla nörd stund, tjaaa iaf för några sekunder.... sen kände jag mig istället väldigt trög! Här har jag ägt bilen i mer än ett halvår och berättat för kleti och pleti om bilens alla funktioner och hur bra de är, utan att själv fatta att jag faktiskt inte ens lyckats ställa in dem

Så ikväll placerar jag dumstruten på mig själv och garvar åt åtlöjet
Tänk att man lär sig nya saker, varje dag.
Model S75 vid namn Morticia. Med AP2.5, nya prestandan och nya baksätet.