Model S P85 14 , Silvermetallic Model S 100D 18 , Pärlvit Model S LR Raven-19[/b] , Pärlvit Model S Plaid -23 , Svart Model 3 LR 19 , Svart Model 3 LR 21 , Pärlvit Model Y Performance 23 , Pärlvit
Apropå TV (och jo, jag fattar du menade Teknikens Värld) så leker jag med tanken att göra den till YouTube, alltså filma en (låtsas)bilsäljares åktur med en inbiten elbilist i en bensinbil
Jag tror att om vi gör den på engelska har den chanser att bli "viral"
Nån som vill hänga på projektet? Vi behöver nån som är bra på att låtsas vara bilförsäljare, en kameraman och nån som har erfarenhet av att producera YouTube-klipp. Lämplig bil också. Typ Volvo. (Tänkte maskera bilmärket på bilen dock.)
Apropå TV (och jo, jag fattar du menade Teknikens Värld) så leker jag med tanken att göra den till YouTube, alltså filma en (låtsas)bilsäljares åktur med en inbiten elbilist i en bensinbil
Jag tror att om vi gör den på engelska har den chanser att bli "viral"
Nån som vill hänga på projektet? Vi behöver nån som är bra på att låtsas vara bilförsäljare, en kameraman och nån som har erfarenhet av att producera YouTube-klipp. Lämplig bil också. Typ Volvo. (Tänkte maskera bilmärket på bilen dock.)
Jag tänkte inte på att förkortningen TV kan betyda fler saker i all hast, lite som att SC absolut betyder Southern California. Där finns det många Tesla.
Jättekul idé med ett Youtube-klipp.
Jag är tyvärr varken rätt person för att filma eller agera och vad annat som behövs. Det behöver ju inte göras så märkvärdigt, idén är så pass bra att det kan bli kul ändå. Engelska är nog en god idé. Hoppas att nån känner sig manad
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Först och främst, fantastiskt bra skrivet! Ifall läget vore det omvända att Elbil vore standard och någon försökte lansera bensinare så skulle folk bara skakat på huvudet och undrat hur man kan köra med denna brandfarliga/explosiva miljöbomb.