Hej!
Läste om att Tesla skickar sommardäcken till närmsta Euromaster samt erbjuder gratis förvaring skifte framöver om man väljer deras däck.
Pratade med Euromaster Hisingsbacka Göteborg och tydligen har Zoltan i Sisjön koll på detaljerna om någon vill veta mer från deras håll.
Men låter ju grymt trevligt, kostar ju en tusenlapp per säsong alltså 2000:-/år annars...
Nokian R3 - kostar över 4000:- där, så att Tesla vill ha 5000:- med fälg låter ju som en riktigt bra deal!
Har inte fått samtalet än men kommer självklart ta detta. 19" sommardäcken på hotell och vinterdäck på 18" original vid leverans.
Nån som fått mer info om detta gäller ett år eller längre tid framöver?
Euromaster - Däckhotell - Skifte för mer än ett år framåt?
Moderator: Redaktion
Euromaster - Däckhotell - Skifte för mer än ett år framåt?
Kör: Svart Volvo S60 Bi-fuel (2007)
Reserverade: 28 feb 2017 Beställde: 7 dec 2018
LR AWD Pearl White Multi Coat, 19" Sportfälgar, Svart interiör, EAP.
Reserverade: 28 feb 2017 Beställde: 7 dec 2018
LR AWD Pearl White Multi Coat, 19" Sportfälgar, Svart interiör, EAP.
Re: Euromaster - Däckhotell - Skifte för mer än ett år framå
Jag fick beskedet från Tesla att det gäller fram tills det är dags för skiftet till sommardäck.
Tillsvidare låter för bra o osannolikt.
Ang däck tycker jag också att det är ett bra pris att köpa Teslas 18 tum med riktiga vinterdäck på.
Man får inte glöms att bara TPMS ventilerna kostar i snitt 600kr/ styck på annat håll. Original känns alltid bäst.
Tillsvidare låter för bra o osannolikt.
Ang däck tycker jag också att det är ett bra pris att köpa Teslas 18 tum med riktiga vinterdäck på.
Man får inte glöms att bara TPMS ventilerna kostar i snitt 600kr/ styck på annat håll. Original känns alltid bäst.
//P