Referral 7500 Free supercharger km
Moderator: Redaktion
Referral 7500 Free supercharger km
Nybliven Tesla S 85 ägare, vad ska jag göra med dessa km, jag har ju gratis Supercharger. Kan jag skänka bort till någon som inte har gratis? eller hur fungerar det?
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Re: Referral 7500 Free supercharger km
Du får 10 lotter istället.
/fth
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Lotter ? Jag har noll koll vad referral är?fth skrev:Du får 10 lotter istället.
/fth
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Som Tesla-ägare så har man en referral-kod som man kan dela med sig, om en person anger din kod vid beställning så får båda någon form av belöning.
Historiskt har det varit tämligen attraktiva priser, leksaksbilar, Wall Connectors, fri supercharging, ända upp till hemliga nivåer där man faktiskt fick en gratis Roadster 2020.
För tillfället är det "bara" gratis supercharging i 7500km, och den som delar sin kod får dessutom fem "lotter" vid utlottningen av en Model Y eller en Roadster 2020.
I det fall du redan har gratis superchraging på din bil så får du istället tio "lotter".
Efter 28/5 återgår belöningen till 1500km och en lott, eller två om du har gratis SuC.
/fth
Historiskt har det varit tämligen attraktiva priser, leksaksbilar, Wall Connectors, fri supercharging, ända upp till hemliga nivåer där man faktiskt fick en gratis Roadster 2020.
För tillfället är det "bara" gratis supercharging i 7500km, och den som delar sin kod får dessutom fem "lotter" vid utlottningen av en Model Y eller en Roadster 2020.
I det fall du redan har gratis superchraging på din bil så får du istället tio "lotter".
Efter 28/5 återgår belöningen till 1500km och en lott, eller två om du har gratis SuC.
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Kan man fortfarande ange sin egen kod? Dvs om jag får för mig att komplettera min S med en 3:a?
Varför? Det är väl trevligare att ge nån på forumet lite gratis el?Verdi skrev:Kan man fortfarande ange sin egen kod? Dvs om jag får för mig att komplettera min S med en 3:a?
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Lotterna då?Smutt skrev:Varför? Det är väl trevligare att ge nån på forumet lite gratis el?Verdi skrev:Kan man fortfarande ange sin egen kod? Dvs om jag får för mig att komplettera min S med en 3:a?

Ja dom kommer du vinna massor på, glömde domVerdi skrev:Lotterna då?Smutt skrev:Varför? Det är väl trevligare att ge nån på forumet lite gratis el?Verdi skrev:Kan man fortfarande ange sin egen kod? Dvs om jag får för mig att komplettera min S med en 3:a?

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Beställde en Model S 85D CPO 2016 med Free supercharger den 2/5. Ska jag meddela någons kod till Tesla i samband med slutbetalning? Bilen ska vara klar för leverans om ca 7 dagar.
-16 Model S 85D Multi-Coat Red
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
Egentligen ska du göra det vid beställning, men de brukar kunna lägga in i efterhand. Men kanske inte efter leverans.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jag har nu anmält Tibors referralkod till Fredrik på Tesla. Vi får hoppas den blir accepterad och att ni andra är nöjda med mitt val. Träffade Tibor på elbilsträffen i Högbo den 3/9 2017. Kände att nu kunde jag bjuda tillbaka lite. Då hade jag med mej Sveriges första Fiat 500e som jag själv importerat från CA. Den kommer för övrigt ut till försäljning så fort Teslan landat på garageuppfarten. Min andrabil får då bli en av mina två Think City årsmodell 2009. En svart och en gul. Den ska BARA lagas upp lite först.
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
Referralprogrammet gäller bara för nya bilar som köps från Tesla. Så CPO omfattas tyvärr interoder99 skrev:Beställde en Model S 85D CPO 2016 med Free supercharger den 2/5. Ska jag meddela någons kod till Tesla i samband med slutbetalning? Bilen ska vara klar för leverans om ca 7 dagar.

Ah, missade att det var en begagnad det gällde.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Stämmer, fick nyss negativt besked av Fredrik. Intentionen var god i alla fall. Sorry Tibor.
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449