Hej
Vi är antagligen på jakt efter hundbur, vi vill i alla fall undersöka våra alternativ. Finns det någon i mellansverige som vill visa sin bur för oss så att vi kan se hur det blir?
Ju närmare Ludvika desto bättre.
Tack!
Edit: vi har en collie
Senast redigerad av tobwet, redigerad totalt 1 gånger.
Så här ser det ut i våran bil. Det är en liten mindre bur som inte är måttanpassad. Vi har en cavalier king Charles Spaniel, så det är inte den största hunden.
Dom har speciella Tesla hundburer. Ganska långt från mellansverige dock. Om det är nått specifikt du undrar dom inte kan svara på, kan jag ta en sväng inom dom och prata med dom åt dig.
Jag är framförallt nyfiken på hur det fungerar med utrymmet under buren när kablarna för laddning finns. Jag vet att någon modell av bur har öppning i golvet. Annars lär vi börja förvara kablarna någon annanstans, vilket antagligen känns rörigt.
edit: Har köpt en nu av en kille på forumet, så nu har jag nog fått svar på det mesta. Det blev en hanseburen av största modell, som inte har öppning i golvet och som dessutom är så djup att den täcker luckan. Men man får skaffa lite andra vanor och ha kablarna på sidan. Eller nåt. Vi får se.
Jag är framförallt nyfiken på hur det fungerar med utrymmet under buren när kablarna för laddning finns. Jag vet att någon modell av bur har öppning i golvet. Annars lär vi börja förvara kablarna någon annanstans, vilket antagligen känns rörigt.
edit: Har köpt en nu av en kille på forumet, så nu har jag nog fått svar på det mesta. Det blev en hanseburen av största modell, som inte har öppning i golvet och som dessutom är så djup att den täcker luckan. Men man får skaffa lite andra vanor och ha kablarna på sidan. Eller nåt. Vi får se.
Lägg kablarna i frunken?
Såld: 2014 Steel Grey P85D Grey turbine 21", Nextgen fram och bak, pluschassie
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous, Midnight Silver Metallic, Satin Dark grey wrap, FSD, Ultravit + Carbon, 21" Twin Turbine