Detta har absolut inte med elbilar att göra men ändå.
Vi ska bygga en vägg i ena änden av ett rum, typ 2.5 m lång. Först skulle jag bygga inbyggda hyllor i väggen längst bort i rummet men pga av lite konstig form på rummet skulle det passa ganska bra att dra fram väggen någon meter och få ett utrymme dolt där bakom. Som sagt med inbyggda hyllor i väggen så tänkte jag att det vore lite kul med en dold dörr då.
Men nu vill frun inte ha hyllor utan bara en vägg. Hur gör man med den dolda dörren då. Någon som har erfarenhet av dolda dörrar eller liknande?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Du kanske kan ha en stor spegel med ram som dörr. Gärna med one-way spegel så man kan titta ut från hemliga rummet.
Tack det är faktiskt inte helt otroligt att det skulle passa.
Jag visste att det finns svar på detta forum för alla konstiga frågor
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag använde Simonswerk Tectus gångjärn när jag dolde en dörr. Samt att väggen runt dörren och på dörren består av plattor och att man således inte ser om en skarv är pga en dörr eller bara en skarv mellan plattorna på väggen.
Jag använde Simonswerk Tectus gångjärn när jag dolde en dörr. Samt att väggen runt dörren och på dörren består av plattor och att man således inte ser om en skarv är pga en dörr eller bara en skarv mellan plattorna på väggen.
Tack, vore ju trevligt att kunna öppna den utåt också då insidan är trång.