In i Tesla shop under lunchen och köpte en WC, sen på kvällen på det ett mail med att den var ivägskickad, två dagar efter kom det ett SMS att den fanns i butiken för avhämtning. Hade jag jobbat hemma hade de kört hem den till mig. Supernöjd!
Snabb leverans av Wall Connector
Moderator: Redaktion
Snabb leverans av Wall Connector
Ville bara berätta att hela beställningen av en Wall Connector gick enormt smidigt.
In i Tesla shop under lunchen och köpte en WC, sen på kvällen på det ett mail med att den var ivägskickad, två dagar efter kom det ett SMS att den fanns i butiken för avhämtning. Hade jag jobbat hemma hade de kört hem den till mig. Supernöjd!
Multicoat röd M3P/P3D/WTF -20
- PapaM
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/kristofer87983
Re: Snabb leverans av Wall Connector
Fler som har samma erfarenhet? Ska försöka få tag på en WC tills elektrikern kommer om en vecka.
MYP svart/svart -23
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus93984
Beställde Måndag 21 sep
Leverans hem Torsdag 24 sep
Skickades från Nederländerna
Leverans hem Torsdag 24 sep
Skickades från Nederländerna
3P -19 / $ Pläd -23 / Y LFP Premium FSD -26 / VW E-UP -15 / SigenStor 14,8kWp, 34kWh, DC Charger
- PapaM
- Teslaägare
OK, tack för info! Det blir på håret men det får väl bli en beställning då. För den finns alltså inte att köpa på Servicecenter?
MYP svart/svart -23
Har beställt flera saker från Teslas shop, och brukar komma fram på 2-3 dagar (skickas från Europeiskt lager, och inte USA, så går snabbt).

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
- PapaM
- Teslaägare
En liten uppdatering: jag beställde Wall Connector i söndags. Den gick iväg mot Arlanda i natt onsdag och har beräknad leverans på fredag. Är nöjd om DHL håller det.
MYP svart/svart -23
Samma här beställde 3/10 (lördag) och fick idag den 7/10
2021 MS+
Beställde den i helgen, fick den igår 6/10. Nu till knäckfrågan, hur mycket snabbare laddning blir det när elektrikern installerat den? Laddar nu med kablaget som låg i bilen, som det säkert finns någon akronym för, och det ger 3 kW/13 A. Kommer jag nå 11 kW?
MY LR AWD -25 beställd
M3 P -24
M3 LR -22
M3 LR -20 - såld
M3 P -24
M3 LR -22
M3 LR -20 - såld
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Om du har säkringar så det räcker så är svaret ja