Vi uppdaterade våran gamla S onsdag natt och efter det har den inte varit sig själv. För att ta det lite kort så funkar inte några säkerhetssystem igen och det går som sagt inte att stänga av bilen. Tyvärr så råkade vi stänga dörrarna så nu kommer vi inte in i bilen heller.
Efter kontakt med vägassistans så skulle vi ställa bilen under natten och så skulle den fungera nästa dag. Jag såg att det fanns en ny uppdatering redo att installeras men bilen gör inte sådant om bilen inte står i parkeringsläge. Det gick inte heller att stänga av den i menyn under stora skärmen och det går inte att ladda bilen.
Nu står den hemma med lysena på och med låsta dörrar. Min fundering är nu om det finns något jag kan göra?
Eller är det bara att vänta på att bilen självdör och frakta ner den till Stockholm, vilket är min närmsta SC. Just nu är det 80 km till batteriet dör.
Jag antar att det inte finns så mycket att göra men jag tänkte ta en liten koll här i alla fall. Jag har säkert glömt att förklara något men det är typiskt mig.

Ha det gott alla och ha en god jul och ett gott nytt år.....
Mvh
Fredrik