Loggan in på ditt Tesla-konto så skall det finnas där under ditt fordon. Därifrån kan du även beställa det.
Model S 90D 21" Silver Turbin, AP2.0, Mcu2, CSS, Fri SuC
Model 3 AWD med krok beställd leverans 190914...blev 190924 nästan julafton, Falcor är hon döpt till, med FOB Mercedes B-250 E
Member of Tesla.Skåne TG, Fossilfri sedan 2018-02-01!
Loggan in på ditt Tesla-konto så skall det finnas där under ditt fordon. Därifrån kan du även beställa det.
Jo jag vet, mina MS har alltid haft AP. Min vän har dock kikat på en Tesla som endast är förberedd på autopilot, och undrar vad det kostar att uppgradera.
Intressant fråga och vilken version får man om man uppgraderar en bil idag?
Jag skulle inte vara säker på något svar om jag inte fick se en skärmdump ifrån köpsidan för den bilen.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Så dom som har Enhanced AP nu och vill ha hela FSD får betala två gånger för vissa funktioner?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Så dom som har Enhanced AP nu och vill ha hela FSD får betala två gånger för vissa funktioner?
Jag kan dessutom betala två gånger för att få auto-steer
Du betalar bara för att bli av med NoA