Min Tesla app uppför sig konstigt.
När man går in i den för att kolla på och editera den bokade servicen, är själva servicemenyn på norska och det går heller inte att skriva någon kommentar eller bifoga någon fil.
Någon som vet något om detta?
Tesla appen uppför sig konstigt
Moderator: Redaktion
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Tesla appen uppför sig konstigt

(annars vet jag inget mer om det Norska problemet dock)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Servicemenyn var på norska för mig också men det funkade ändå att skriva/bifoga samt boka för någon vecka sen.
Själv brukar jag skriva på engelska till ServiceCenter. Dels svarar de ju på engelska lite då och då och dels misstänker jag att mina frågor eller saker som ska åtgärdas dels kan skickas till annat SC utanför Sverige (t.ex. Nederländerna) och dels misstänker jag att de vill bygga upp kunskapsdatas på allt som kommer in och den lär vara på engelska.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Min är också på Norska
Jag har noterat att en del sidor som jag besökt på sistone tror att jag är från Norge, vet inte varför IP- adressen skulle skvallra om det.. Jag är nu uppkopplad på wi-fi com-hem.
Är det samma fenomen oavsett om du är uppkopplad på wi-fi eller 4G?

Jag har noterat att en del sidor som jag besökt på sistone tror att jag är från Norge, vet inte varför IP- adressen skulle skvallra om det.. Jag är nu uppkopplad på wi-fi com-hem.
Är det samma fenomen oavsett om du är uppkopplad på wi-fi eller 4G?
Senast redigerad av Antin, redigerad totalt 1 gånger.
Samma för mig och jag felrapporterade detta. Fick svar att ändra språk i mobilen med instruktion hur. Instruktionen var felaktig och jag har inte fått något svar på min följd kommentar/fråga.Dykbosse skrev:Min Tesla app uppför sig konstigt.
När man går in i den för att kolla på och editera den bokade servicen, är själva servicemenyn på norska och det går heller inte att skriva någon kommentar eller bifoga någon fil.
Någon som vet något om detta?
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids