Bästa stänkskärmar

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
cederstock
Teslaägare

Bästa stänkskärmar

Inlägg av cederstock »

Kort fråga, vad är bästa stänkskärmarna till Model 3? Var kan jag köpa dem i Sverige?
Teslas egna stänkskärmar är ett skämt. Skapar mer problem än de löser. Samt bara installerade på framhjulen.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Re: Bästa stänkskärmar

Inlägg av e5m1r »

De andra är ungefär likadana om du inte ska ge dig på att anpassa hova eller biltema
Exclusiveparts.se
Hamphi
Teslify
Evconcept
Glömt säkert några
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
Balgrog
Teslaägare

Inlägg av Balgrog »

Beställde från rpmtesla, var de enda jag hittade där man slapp göra åverkan på bilen. De flesta andra kräver att man gör hål i plasten vid hjulhuset pga av en skruv till de främre stänkskydden.
Användarvisningsbild
cederstock
Teslaägare

Inlägg av cederstock »

Balgrog skrev:
Beställde från rpmtesla, var de enda jag hittade där man slapp göra åverkan på bilen. De flesta andra kräver att man gör hål i plasten vid hjulhuset pga av en skruv till de främre stänkskydden.
Nöjd? Har du möjligtivs några bilder?
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare

Inlägg av taliz »

Om du har vägarna förbi Lomma i Skåne så har jag en uppsättning av ”dom bästa” över för 200kr.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Användarvisningsbild
Balgrog
Teslaägare

Inlägg av Balgrog »

cederstock skrev:
Balgrog skrev:
Nöjd? Har du möjligtivs några bilder?
Enkla att installera och har inte haft några problem än så länge. Ser I stort sätt ut som de flesta andra men man klämmer fast kanten istället för att skruva. På samma sätt som de vanliga gör bak. RpmTesla har en installation video på deras hemsida där du kan se dem.
Användarvisningsbild
HenricL
Teslaägare

Inlägg av HenricL »

Hej,
Jag fick monternat bra skärmar av Johan på Rosenbergsinpol i samband med lackbehandling. Riktigt nöjd med dem. Vet dock inte exakt vilken sort det var.
/Henric
Tesla model 3 LR+ AWD, FSD (HW3), midnight silver metallic, svart interiör, 18 tum hjul. Uttagen 2019-05-24. Såld 2022-08-09
Tesla Model 3 Performance, röd, vit interiör. Beställd 2022-04-04, Levererad 2022-08-31
Skriv svar