Halloj
Jag har läst ett par ggr här om folk som haft uppdateringar som hängt på olika sätt och att Teslas support har kunnat tvinga bilen att göra ett nytt försök remote. Jag har det behovet nu då jag haft en uppdatering som fastnat vid "connect to wifi" i flera veckor nu. Försökte komma i kontakt med dom via appen, men jag fick känslan av att jag bara bokar en tid på mitt SC då, och det känns som det inte egentligen behövs.
Så min fråga är alltså hur ni andra gått till väga för att fått remote-hjälpen, är det så att ni ringt deras support eller något?
Hängd uppdatering, support via app?
Moderator: Redaktion
- ChristerSjo
- Teslaägare
- Inlägg: 1582
- Blev medlem: 31 jul 2018 15:13
- Ort: Södermanland
Re: Hängd uppdatering, support via app?
Boka och få en tid. De kollar om de kan lösa det remote och avbokar tiden därefter om de kan fixa det remote eller avbokar tiden och säger att du måste söka annan väg.
M3 LR Drag 2019 Såld
M3 LR Drag 2023 feb
Zoe 2019 41 kWh
21 kWp solceller.
5 st vakuum solfångare 500L Ack.
Mitsubishi (13 A x 3) Luft-Vatten
Pelletskamin på 5kW. Effektivitet >93%.
Vedinsats 6-8 kW Effektivitete <75%
M3 LR Drag 2023 feb
Zoe 2019 41 kWh
21 kWp solceller.
5 st vakuum solfångare 500L Ack.
Mitsubishi (13 A x 3) Luft-Vatten
Pelletskamin på 5kW. Effektivitet >93%.
Vedinsats 6-8 kW Effektivitete <75%
Re: Hängd uppdatering, support via app?
Ofta (inte alltid) brukar det lösa sig genom att vänta på nästa uppdatering.
MYP
X90d