Men, du, varför är det så svårt att slänga sitt skräp i soptunnan istället för bara utanför bildörren?!? Även om det inte finns någon soptunna precis intill, så är den närmaste bara några få steg borta! Det passar väl med en kort promenad efter en lagom lång bilfärd?!? Eftersom du behöver ladda ändå kan tidsvinsten inte räknas som förklaring. Det är enbart din lathet och ignorans. På den ena sidan skryter du med din miljövänlighet då du kör omkring i en elbil, på den andra sidan sk!ter du i allt och skräpar ner miljön ...helt i onödan

Om du vill (man måste definitivt inte) använder dryck på burk (jag använder en flaska som jag fyller på med vatten eller valfri dryck, om jag antar att jag inte klarar mig utan på en resa), se till att du pantar dessa efteråt. Vill du sk!ta i pengarna, tryck på biståndsknappen, så kommer de till nytta ändå. I värsta fall släng dem i soptunnan... Men låt inte ligga ditt skräp på allmän plats!!!
Senaste veckan tröttande jag vid något tillfälle, tog på mig ett par handskar och började städa platsen medan jag laddade bilen. Skrämmande...
Du kan inte skylla på att 'det är annat folk' och inte Tesla-ägare, nej, det är just Teslaägare som uppför sig såpass bedrövligt. Ingen går från parkeringen förbi ett antal soptunnor längs vägen för att slänga sina burkar/påsar/förpackningar just vid en Supercharger, det köper jag inte för en femöring.

Sådär, nästa gång tar du ditt skräp och släng den i den därför avsedda behållaren, för f*n! Eller är detta för mycket begärt? Man tröttnar på sådana dumskallar...