Man häpnar...
Höjden av fräckhet.
Leaf trasig Heater Pump
Moderator: Redaktion
Re: Leaf trasig Heater Pump
Modell 3 LR med dragkrok.
Beställd 2020 03 05.
Levererad 2020 03 23
Äntligen fossilfri.
Beställd 2020 03 05.
Levererad 2020 03 23
Äntligen fossilfri.
Mer DIY också. Nyligen bytte jag själv luftfjädringen på min Model X. Köpte begagnad luftfjäder av Vimmerby Bildemontering för 2 000:-. Den kom från en Model X som kört drygt 4 000 mil runt Växjö och Staffantorp, Tesla ville ha drygt 23 000:- för jobbet. Kändes rätt bra men skulle inte ha något alls emot en elbilsverkstad i närheten, tex Bergkvara...TiborBlomhall skrev:Med en fjärdedel av landets elbilar äldre än tre år gamla är det dags att vi får en oberoende tredjeparts verkstad för elbilar i Sverige också!
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Med tanke på att dom bevisligen hade fel så borde du få tillbaks pengarna.TiborBlomhall skrev:Japp 1300 krLars Json skrev:Jag antar att du fick betala en felsökningsavgift också?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- lator
- Teslaägare
Nja, de lär ju hävda att pumpen verkligen var trasig så att de hade "ganska" rätt...Bjelke skrev:Med tanke på att dom bevisligen hade fel så borde du få tillbaks pengarna.TiborBlomhall skrev:Japp 1300 krLars Json skrev:Jag antar att du fick betala en felsökningsavgift också?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
- lator
- Teslaägare
Undrar hur man ska tolka det där... Bergkvara, Teslaverkstad... Kanske blir verklighet men man vet ju aldrig.Svenssons skrev:Mer DIY också. Nyligen bytte jag själv luftfjädringen på min Model X. Köpte begagnad luftfjäder av Vimmerby Bildemontering för 2 000:-. Den kom från en Model X som kört drygt 4 000 mil runt Växjö och Staffantorp, Tesla ville ha drygt 23 000:- för jobbet. Kändes rätt bra men skulle inte ha något alls emot en elbilsverkstad i närheten, tex Bergkvara...TiborBlomhall skrev:Med en fjärdedel av landets elbilar äldre än tre år gamla är det dags att vi får en oberoende tredjeparts verkstad för elbilar i Sverige också!
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Är det nummer 4 / 2021 som gäller av tidningen elbilen?
Model 3 P+ 2019 / Model Y LR 2022 / Model S Pläd 2023 / SigenStor 14,8kWp 24kWh REFERRAL>>>