Del som började det här förtjänar att åka på en propp!
Det verkar som att Teslafolk är helt överladdade med FASansfulla ordvitsar! Det strömmat ju in ett helt batteri med inlägg här!!
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Det verkar som att Teslafolk är helt överladdade med FASansfulla ordvitsar! Det strömmat ju in ett helt batteri med inlägg här!!
Man börjar fundera på om alla Teslaägare egentligen heter Glenn.
Det verkar vara väldigt många Göteborgare i alla fall.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Man börjar fundera på om alla Teslaägare egentligen heter Glenn.
Det verkar vara väldigt många Göteborgare i alla fall.
Jag funderar på om inte Model X ær vældigt praktisk før de med en liten sladd? Då kan både den gamla elsklingens och den nya flammans energiknippen følja med.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
De va mig en el-ändig tråd dehär, va hände me humor niv-ohm?
Japp, inte hög spänning på detta elände. Har inte motstånd till att bidra också. Amplituden på skämten varierar. Gamle URI och PUI får dock vara med en del.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
De va mig en el-ändig tråd dehär, va hände me humor niv-ohm?
Japp, inte hög spänning på detta elände. Har inte motstånd till att bidra också. Amplituden på skämten varierar. Gamle URI och PUI får dock vara med en del.
Näe sådana dåliga skämt kan vara VOLTsamt skadliga för (h)elsan .... ELler hur?
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Näe sådana dåliga skämt kan vara VOLTsamt skadliga för (h)elsan .... ELler hur?
Nu måste jag snart påpeka att denna tråden blir lEd i son riktning att jag snart måste byta alias till Herrt Z.
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Nog för att det är skönt att slippa avgaser, bensinlukt och oljespill, men hur fräscht är det när elbilister gång på gång lägger en kabel på parkeringen?
Nog för att det är skönt att slippa avgaser, bensinlukt och oljespill, men hur fräscht är det när elbilister gång på gång lägger en kabel på parkeringen?
Jag spänner av
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22