Hej!
Planerar att eftermontera backkamera på min e-Golf från 2019.
Misstänker att det finns medlemmar på forumet som gjort det och kan lämna tips och råd.
Tacksam för Er hjälp.
///KN
Backkamera e-Golf (2019)
Moderator: Redaktion
Re: Backkamera e-Golf (2019)
Om man vill ha så original som möjligt såg jag för ett tag sedan ett företag i Sthlm som heter något i stil med Dynasty som i alla fall höll på med Audi.
Sedan tror jag även att i Karlstad finns det ett företag som gör eftermontering med oem-artiklar.
Sedan tror jag även att i Karlstad finns det ett företag som gör eftermontering med oem-artiklar.
https://www.eftermontering.se/volkswage ... mblem.html
Vet inte om den passar en el-Golf men misstänker att det är samma som på andra Golf 7
Vet inte om den passar en el-Golf men misstänker att det är samma som på andra Golf 7
- lator
- Teslaägare
Överraskad att det överhuvudtaget sålts e-Golf utan backkamera... Är det en import?Kjellz skrev:Hej!
Planerar att eftermontera backkamera på min e-Golf från 2019.
Misstänker att det finns medlemmar på forumet som gjort det och kan lämna tips och råd.
Tacksam för Er hjälp.
///KN
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Vi är inne på vår andra svenska e-golf. Utan backkamera på båda.
Y LR hämtad mars 2022
Midnight silver metallic S 75D hämtad augusti 2018
Vit S 70D levererad 14 dec 2015
Det var konstigt. Jag kan inte minnas ha beställt en backkamera. Jag inbillar mig att den var standard 2018.Robin skrev:Vi är inne på vår andra svenska e-golf. Utan backkamera på båda.
Edit: jag mindes fel. Jodå, den kostade 2100kr extra.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14