Scam Site?
Moderator: Redaktion
Scam Site?
Beställde kamera minne med USB adapter på nedanstående site som nämnts flertalet ggr som återförsäljare av tesla tillbehör.
https://exclusiveparts.se/sv/13-tesla-hud
PCH Tesla Accessories
Problemet är bara det att jag väntat 2 veckor nu på en produkt som skulle ta 1-3dgr & fanns i lager.
Det är också helt omöjligt att få tag i dom & telefonnumret som det hänvisas till leder endast till nån privatperson låter det som, som enkelt säger att dom inte kan ta det. Ringer inte heller upp vid lämning av meddelande.
Nån som har erfarenhet av detta företag? Känns ju långt ifrån seriöst.. Följde endast tipset då jag sett det i forumet.
https://exclusiveparts.se/sv/13-tesla-hud
PCH Tesla Accessories
Problemet är bara det att jag väntat 2 veckor nu på en produkt som skulle ta 1-3dgr & fanns i lager.
Det är också helt omöjligt att få tag i dom & telefonnumret som det hänvisas till leder endast till nån privatperson låter det som, som enkelt säger att dom inte kan ta det. Ringer inte heller upp vid lämning av meddelande.
Nån som har erfarenhet av detta företag? Känns ju långt ifrån seriöst.. Följde endast tipset då jag sett det i forumet.
Re: Scam Site?
Det är väl medlemmen esmir som driver den? Är inte scam iaf.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Är nog bara att kontakta här på forumet för svar.
Model 3-24/Polestar 3-24
Jag köpte en HUD och har goda erfarenheter. HUD:en var lite felaktig med varierande ljusstyrka och det var inget problem med reklamation/utbyte.Cartmundi skrev:Det är också helt omöjligt att få tag i dom & telefonnumret som det hänvisas till leder endast till nån privatperson låter det som, som enkelt säger att dom inte kan ta det. Ringer inte heller upp vid lämning av meddelande.
Det var nog en aning fördröjning i mailkontakten, ett dygn eller så.
MSP ’23 Ultra Red/black 21” Arachnid
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
- lawgiver
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/erik69077
Kanske har hänt något...har handlat från PCH/Exclusiveparts förut utan problem.
S90D Facelift, NextGen-baksäte, Fri SuC
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Han kanske stannade på exakt 6000 inlägg och vill njuta lite?
Jag har också handlat lite av honom förresten och det har funkat bra

Jag har också handlat lite av honom förresten och det har funkat bra

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Har själv köpt och haft kontakt utan problem.
Gissar snarare att det har hänt något.
Gissar snarare att det har hänt något.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Precis, det är väl ett litet enmansföretag helt enkelt. Precis som dom flesta företag i Sverige. Blir man sjuk eller liknande så kan det ju dröja, inte mkt att göra åt.HelectriC skrev:Det är väl medlemmen esmir som driver den? Är inte scam iaf.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Skit bakom spakarna 
Order missades
Efter att TS tog kontakt via forumet skickades minnet följande dag
I övrigt rätt
Litet bolag vid sidan om vanligt jobb

Order missades

I övrigt rätt

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Gott jobbat och fint att det blev snabbt åtgärdat!e5m1r skrev:Skit bakom spakarna
Order missades
I övrigt rätt

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178