Sparas vaktläge på molnet?
Moderator: Redaktion
Sparas vaktläge på molnet?
Jag råkade ut för dörruppslag och när jag kom till bilen såg jag att vaktläget hade utlöst med två händelser. Hände inget när jag klickade på den och längst upp till höger fanns ingen ikon som det normalt gör. Startade om datorn och därefter kunde jag inte se det. Körde iväg och fick upp ikonen men då var det när jag körde hem från platsen. Stoppade in det i datorn och hittade inget heller. Går det på något sätt få fram filerna? Sjukt störigt med att få dörruppslag inom 48h.
Re: Sparas vaktläge på molnet?
Tråkigt men nej, finns det inte på minnet så finns det inte.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Formatera om USB minnet från bilen så kommer det fungera mer säkert.
Så var det med mitt USB minne.
Fungerar perfekt nu efter formatering.
Har formaterat. Har fått 10 händelser men ingen ikon uppe till höger efter formateringen. Startade om datorn och fick upp ikonen och då fanns det ingenting att titta på. Vad mer kan man göra?Dexter skrev:Formatera om USB minnet från bilen så kommer det fungera mer säkert.
Hej!
Hade inbrott i min bil och hade fel på formateringen! Kontaktade Tesla för att få ut sista videon. Fick detta till svar till slut. (Tog tyvärr lite tid så jag råkade starta vaktläget och då var inbrottsklippet borta
Sentry Mode Footage
Thank you for contacting Tesla. Sentry Mode has been improved to capture the last panic event and save it to onboard memory (available for vehicles with software 2020.48.5 and newer). When enabled, and if a significant threat is detected, your vehicle is capable of recording that activity when it is locked and in Park. Sentry Mode footage is not transmitted to Tesla.
To view or save this clip, plug in a properly configured USB flash drive inserted into one of the USB ports (see USB Flash Drive Requirements in the vehicle owner’s manual), launch the Dashcam Viewer and tap the save icon on the bottom right corner of the screen.
Hade inbrott i min bil och hade fel på formateringen! Kontaktade Tesla för att få ut sista videon. Fick detta till svar till slut. (Tog tyvärr lite tid så jag råkade starta vaktläget och då var inbrottsklippet borta

Sentry Mode Footage
Thank you for contacting Tesla. Sentry Mode has been improved to capture the last panic event and save it to onboard memory (available for vehicles with software 2020.48.5 and newer). When enabled, and if a significant threat is detected, your vehicle is capable of recording that activity when it is locked and in Park. Sentry Mode footage is not transmitted to Tesla.
To view or save this clip, plug in a properly configured USB flash drive inserted into one of the USB ports (see USB Flash Drive Requirements in the vehicle owner’s manual), launch the Dashcam Viewer and tap the save icon on the bottom right corner of the screen.
Model 3 LR AWD drag Pearl White svart.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Måste man alltså göra det här innan man startar sentry mode igen?
Tack för infon iaf för jag hade iaf inte hört om hur man faktiskt gå till väga
Tack för infon iaf för jag hade iaf inte hört om hur man faktiskt gå till väga

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19