Hej!
Har problem med belysningen i fotutrymmet som inte fungerar, ej heller tänds kupebelysningen när passagerardörren öppnas.
Har någon tips till hur jag fixar det.
Kupé belysning
Moderator: Redaktion
Re: Kupé belysning
Hur ser dina inställningar ut för just kupebelysningen?
Har du även prövat o trycka på ljusknappen i taket o se vad som händer o hur den fungerar?
Har du även prövat o trycka på ljusknappen i taket o se vad som händer o hur den fungerar?
Fotbelysningen är bara i 3LR och 3P, inte SR+. Vilken har du?Nils skrev:Hej!
Har problem med belysningen i fotutrymmet som inte fungerar, ej heller tänds kupebelysningen när passagerardörren öppnas.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
Min SR+ från 2019 har funktionen "retas" installerad på fotbelysningen. Ibland tänder den fotbelysningen precis när man öppnar dörren så man hinner se det, men sen kommer den på att jag inte betalt finessen och släcker snabbt som bara den...renes skrev:Fotbelysningen är bara i 3LR och 3P, inte SR+. Vilken har du?Nils skrev:Hej!
Jo, så är min också. Lite som om den plötsligt påminner sig om att det är en (relativ) fattiglapp som kör just den här bilen. Och därför antagligen skäms för sina skor...Kevork skrev:Min SR+ från 2019 har funktionen "retas" installerad på fotbelysningen. Ibland tänder den fotbelysningen precis när man öppnar dörren så man hinner se det, men sen kommer den på att jag inte betalt finessen och släcker snabbt som bara den...renes skrev:Fotbelysningen är bara i 3LR och 3P, inte SR+. Vilken har du?Nils skrev:Hej!
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"