Tesla Texas Cyber Rodeo
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Tesla Texas Cyber Rodeo
So what can we expect? There’s a lot of rumors flying around about Elon Musk teasing some big news surrounding Cybertruck.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: Tesla Texas Cyber Rodeo
Tesla Y Dual Motor Standard?
Någon som följde eventet?
Som jag förstår det kom det inga nyheter alls. Kanske att Elon hintade om att deras humanoid ska börja produceras i någon version 2023, därför troligen 2027.
Som jag förstår det kom det inga nyheter alls. Kanske att Elon hintade om att deras humanoid ska börja produceras i någon version 2023, därför troligen 2027.
Glad för att jag sålt min Tesla
Det var väl mest en fest för att inviga fabriken i Texas, men det jag fick med mig (men så följer jag inte nyheter kring Tesla generellt) var att CyberTruck, som jag själv undrar vad som händer där de senaste åren, skall börja tillverkas i Texasfabriken med start under nästa år.Hertsh skrev:Någon som följde eventet?
Det kanske är allmängods, vad vet jag (följer som sagt inte så mycket kring Tesla utanför detta forumet), men för mig var det nytt iaf.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
Älskade drönarshoven som inledde eventet.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Elon sa att CT, Roadster, Semi alla i produktion 2023.... och "förhoppningsvis" Optimus v1 Troligt...Hertsh skrev:Någon som följde eventet?
Jag dööör.
-
Ang. Optimus v.1 så sa han:spacecoin skrev:.../ och "förhoppningsvis" Optimus v1 Troligt...
Jag dööör.
".../ we have a shot at being in production /..."
Om vi ska vara noga...
Men ja... Antagligen inte så troligt med andra ord.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Tesla Cyber Rodeo Live Highlights!
Tyvärr inte många nyheter.
Tyvärr inte många nyheter.
Var ju en invigningsfest för Texasfabriken. Tror ni har lite fel synsätt på eventet. Det var party först och främst! 

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/