Sven_Bornemark skrev: ↑17 feb 2023 07:44
...] Vad kan man förvänta sej för fel på en bil som gått så här långt? Nu och dom närmaste fyra åren? Jag är säker på att det finns ägare med sådana erfarenheter här. [...
Skulle gissa att det även finns en del skrivet om det här i andra äldre trådar. Om jag vore dig skulle jag nog testa att söka lite (om du inte redan gjort det dvs...).
Jag har aldrig fått forumets sökfunktion att fungera. Istället använder jag Google. Mata in följande i Google:
site:teslaclubsweden.se
...därefter ett mellanslag och sen sökordet. Använder du flera sökord så är det bara att ha mellanrum mellan.
Och vill man t.ex. söka efter "Model 3" som ett sökord enligt det ovanstående, så underlättar det att sätta det inom citationstecken även i Google. Annars kommer man hitta alla trådar som handlar om "Model" – dvs även trådar om Model Y, S och X. Men som sagt, det kände du säkert till...
Kanske har forumets egen sökfunktion blivit bättre i och med serverflytten (eller vad det nu var för ngt) för två månader sen, men det har jag inte testat...
Och om du är bra på engelska så finns det även ett amerikanskt forum. Det är rätt mycket större än det här svenska. Det heter Tesla Motors Club (TMC). Tror även det finns fler engelskspråkiga forum. Jag har dock i princip bara läst på TMC utöver det här svenska...