Klarade att tjata till mig en för-reservation på Cyberster. Egentligen har de inte börjat ta upp varken reservationer eller något, men jag har nu ett skriftligt kontrakt på att jag ska få köpa en av de två bilar som lokala ÅF får in i allra första batch har även en öppning att komma ur kontrakten om priset skjuter i höjden.
Blir ju riktigt häftigt med en elektrisk cabbe, det är ju liksom helt idealt med en tyst elbil utan tak, som inte luktar äckliga avgaser.
Nu har jag väl ca ett år på mig att fundera ut hur jag ska argumentera med frun om varför vi behöver en cab
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Nu vet ju inte jag hur lång snubben i den här videon är, men det verkar ju inte direkt vara sådär jättebra med plats i kupén... Spola fram till 08:15...
Och han testade väl inte ens med taket på...
Och för övrigt verkar det som så många gånger förut med Fully Charged vara rätt mycket 'fluff piece' över det här inslaget...
Nu vet ju inte jag hur lång snubben i den här videon är, men det verkar ju inte direkt vara sådär jättebra med plats i kupén... Spola fram till 08:15...
Och han testade väl inte ens med taket på...
Och för övrigt verkar det som så många gånger förut med Fully Charged vara rätt mycket 'fluff piece' över det här inslaget...
han hade ju näst intill fått titta över vindrutan för att köra den
M3 LR 19" Vit/svart -19
MY RWD 19" Vit/svart -23 VW ID.7 Pro Edition -24 VW ID.4 1st -21 VW ID.3 Pro Performance -21 (såld)
Nu vet ju inte jag hur lång snubben i den här videon är, men det verkar ju inte direkt vara sådär jättebra med plats i kupén... Spola fram till 08:15...
Och han testade väl inte ens med taket på...
Och för övrigt verkar det som så många gånger förut med Fully Charged vara rätt mycket 'fluff piece' över det här inslaget...
Haha, kanske bara är gjord för 150cm långa kineser
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
At the heart of the two-seater sports car is a pair of electric motors pushing out a combined 536 horsepower and 535 pound-feet of torque. It's enough punch for a 0 to 62 mph sprint in as little as 3.2 seconds. The 77-kWh battery pack is good for 360 miles, but bear in mind the range is per the China light-duty vehicle test cycle (CLTC).
the Cyberster is quite heavy, at 4,376 pounds, for a roadster measuring 178.5 inches long, 75.31 in wide, and 52.32 in tall. It has a wheelbase of 105.9 in.
At the heart of the two-seater sports car is a pair of electric motors pushing out a combined 536 horsepower and 535 pound-feet of torque. It's enough punch for a 0 to 62 mph sprint in as little as 3.2 seconds. The 77-kWh battery pack is good for 360 miles, but bear in mind the range is per the China light-duty vehicle test cycle (CLTC).
the Cyberster is quite heavy, at 4,376 pounds, for a roadster measuring 178.5 inches long, 75.31 in wide, and 52.32 in tall. It has a wheelbase of 105.9 in.
At the heart of the two-seater sports car is a pair of electric motors pushing out a combined 536 horsepower and 535 pound-feet of torque. It's enough punch for a 0 to 62 mph sprint in as little as 3.2 seconds. The 77-kWh battery pack is good for 360 miles, but bear in mind the range is per the China light-duty vehicle test cycle (CLTC).
the Cyberster is quite heavy, at 4,376 pounds, for a roadster measuring 178.5 inches long, 75.31 in wide, and 52.32 in tall. It has a wheelbase of 105.9 in.