Spela helt album i Spotify?

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Jaqob
Inlägg: 138
Blev medlem: 17 feb 2023 21:27

Spela helt album i Spotify?

Inlägg av Jaqob »

Jag gissar att detta är ett enkelt nybörjarmisstag, men jag listar inte ut det...
När jag sätter igång första låten i ett album så förväntar jag mig att resten av skivan ska spelas sekventiellt, som det funkar på datorn eller i telefonen. Men istället för att gå till nästa låt så spelas något annat upp, verkar vara lite slumpartat vad, men jag gissar jag/bilen har lyckats köa upp någon spellista som betas av istället. Jag kan dock inte för mitt liv hitta någon kö att rensa.

Någon som känner igen det och kan gissa vad som händer?
MY RWD 2023
Användarvisningsbild
NiklasTesla
Teslaägare
Inlägg: 2433
Blev medlem: 07 okt 2016 22:07
Referralkod: ts.la/niklas60543

Re: Spela helt album i Spotify?

Inlägg av NiklasTesla »

Jaqob skrev: 24 maj 2023 08:18
Jag gissar att detta är ett enkelt nybörjarmisstag, men jag listar inte ut det...
När jag sätter igång första låten i ett album så förväntar jag mig att resten av skivan ska spelas sekventiellt, som det funkar på datorn eller i telefonen. Men istället för att gå till nästa låt så spelas något annat upp, verkar vara lite slumpartat vad, men jag gissar jag/bilen har lyckats köa upp någon spellista som betas av istället. Jag kan dock inte för mitt liv hitta någon kö att rensa.

Någon som känner igen det och kan gissa vad som händer?
Skulle gärna vilja se hur du gör men det låter som du valt låt istället för album i Spotify (du måste söka på gruppen och sedan välja album eller söka album och välj album (ligger längre ned på skärmen om du kör Y/3)).

MVH
Skriv svar