Hej
Nyinköpt tesla
Får upp nya händelse har inträffat
Men var jag en googlar eller kollar. Så kan jag inte se vad som har hänt. Tryck på dashcam. Så kommer det upp!
Men finns ingenstans att se vad som har hänt!
Är det bara en observation från bilen som man bara skall känna till!
Mvh
Örjan
Då ska det funka med att ”klicka” på kameran längst upp på skärmen (jag har en 2018 också)
och funkar det inte så är det nog minnet som är problemet (som taliz var inne på)
Rekommenderar starkt SSD framför USB-minne.
SSDs är magnituder bättre på att hantera läs och skriv. Det är vad som sitter i laptops etc av en anledning.
USB-minne är normalt mest byggda för att lagra wordfiler, fotografier och liknande. Statiska grejer alltså. Dvs de är inte så bra på frekvent läs och skriv.
SSDs är magnituder bättre på att hantera läs och skriv. Det är vad som sitter i laptops etc av en anledning.
USB-minne är normalt mest byggda för att lagra wordfiler, fotografier och liknande. Statiska grejer alltså. Dvs de är inte så bra på frekvent läs och skriv.
Har du något tips på en billig men bra SSD?
Om du har nån gammal laptop som samlar damm kan du ta den därifrån och köpa ett USB-chassi till den. Så gjorde jag.
Annars är det många som använder Samsungs USB SSDs med framgång.
Vi har dock haft samma usb i 4 år i model 3 2019, som funkar fortfarande. Två stycken som vi togglar mellan om man inte har tid att kolla igenom direkt eller vill ta in ett och spara till datorn eller iphone. Vaktläget alltid på utöver hemma i garage.
Skall testa beställa ett sådant
Ser att kamerasymbolen har en röd liten prick i sig. Och ibland skiftar den till en grön prick. Har detta någon mening ?