Jag började bygga billjud redan 1984 och redan då började mixtra med 7:e ordningens baslådar och elektronikingenjör som man är
så moddade jag alla prylar (eller byggde eget en hel del oxo), så jag var (inofficiellt) faktiskt före Backe

Jag vill bara hålla med alla som påpekar att dämpning faktiskt oftast kommer överst på listan och sedan själva utrustningen (OM man nu måste välja sas).
Värst har det varit när respektive stått och tittat på medans inredningen på en helt ny bil ligger utspridd redan första dagen hemma

MEN med en TESLA för över en mille har jag faen inte vågat börja riva för att börja dämpa, speciellt som jag hade sjukt mycket fel på bilen från dag 1 och var inne på SC
flera ggr och dom varit allmänt okunniga/kinkiga (då iaf), men nu börjar det verkligen bli dags att ordna till ljudet!

Ska in för just dörrarna fram så om dom kan dämpa lite där så vore det ju skitabra ju...
Jag har Hifi-paketet och tycker även jag att det är väldigt bra men saknar det rätta trycket och som sagt även dämpning som är usel tyvärr (nån som minns en viss
ABBA-medlem som fick frågan om han tyckte något var dåligt med TESLA:n och svarade just ljudnivån). Jag tycker oxo ljudbilden ligger väldigt knepigt, måste fixas det oxo...
Ska även kika lite på det som redan byggts och kanske köra på det, inte sugen på att bygga om en massa själv på denna bilen faktiskt (som sagt lite dyr bil ju).