Solcellsbygge södra skåne

Här diskuterar vi miljöteknik.

Moderator: Redaktion

micke_

Solcellsbygge södra skåne

Inlägg av micke_ »

Hej
Skall inom någon månad dra igång bygga ett garage där kommer ha 2st pluginbilar. Taket blir ca 60 kvadrat så kanske lönt ha solceller, de som bygger till mig hade tyvärr ingen erfarenhet av solceller.
Någon som vet duktig firma i södra skåne man kan anlita för att få in en offert? var i kontakt med någon där jag fick till svar, läs igenom dessa 5 sidor om det först var lönt ha solceller innan de räknade på det. vill bara ha en firma som kommer och fixar allt

Sent from my iPad using Tapatalk
Basunen

Re: Solcellsbygge södra skåne

Inlägg av Basunen »

Hej
Skicka adress, årsförbrukning, huvudsäkring (om du har takvinkel) till fridholm@ppam.se så kommer det en offert på nyckelfärdig anläggning. Vi på PPAM Solkraft har installerat 600 anläggningar nu. Lite kul är att vi idag, 26 januari, bla skruvar upp en anläggning i Bygdsiljum utanför Skellefteå. Lågt upp i norr!

Med vänlig hälsning
Henrik Fridholm
PPAM Solkraft
076-1762055
Moped Express Radexi 1956, fossil
Nimbus 21 DC, akrylat bensin
6,2 kWp solenergi
Användarvisningsbild
Challe76a
Teslaägare

Re: Solcellsbygge södra skåne

Inlägg av Challe76a »

Hej.

Instämmer med föregående talare. Har själv anlitat PPAM och jag är nöjd. Det du kan lura på är att lägga billig takpapp på garaget och sen klä det med solceller. Du slipper du ha kaka på kaka. Så kommer vi bygga sommarstugan i vår.
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
Skriv svar