Däremot så är det märkligt att Bilia tydligen vägrar byta till vinterhjul på Tesla-bilar. Kunder som inte har något med konflikten alls att göra (kan säkert finns en massa Teslaägare som är på fackens sida i konflikten).
Det allra märkligaste är dock att Bilia själva säljer beg. Teslor. Hur tänkte de där?
Innebär detta att Bilia säljer gärna en Tesla till dig som kund hos Bilia, men att de sedan vägrar byta till vinterhjul?
Känns som ett enormt knasigt och kundfentligt företag som tom. straffar sina egna kunder. Har själv köpt en bil hos Bilia förra året (Mini), men nu kommer jag tänka mig för ordentlig innan jag någonsin mer köper en bil hos Bilia igen. De har verkligen förbrukat mitt förtroende som kund.
Helt enkelt sjuk kundpolicy de har (oavsett vad man tycker om konflikten mellan Tesla och facken, som jag håller utanför diskussionen). Hur kan man ens vägra att serva sina egna bilkunder?
Har även servat vår BMW hos Bilia i veckan. Blir till att leta alternativ serviceverkstad i framtiden om de skall fortsätta att vara så här kundfientliga.
Bilias oförskämda bemötande mot tom. sina egna kunder borde straffas.