Nu börjar det närma sig för nya E-klass. Den ska ju ha autopilot (drive pilot) och självmarkerande via app. Någon som vet mer hur avancerad självparkeringen är?
Än så länge hittar jag bara en och samma video som demo. Där står killen och snurrar på telefonen hela tiden medans bilen rör sig.
E-klass parkering
Moderator: Redaktion
E-klass parkering
Senast redigerad av Pontus, redigerad totalt 1 gånger.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Re: E-klass parkering
Den kommer inte vara A-klass iaf 

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
så länge den inte har eldrift är den ändå oviktig. Och MBs svaga PHEV-lösning är inte eldrift i mina ögon.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag menar inte att den skulle kunna konkurrera med Tesla men som teknikintresserad så vill jag ändå veta mer om parkeringstekniken.HelectriC skrev:så länge den inte har eldrift är den ändå oviktig. Och MBs svaga PHEV-lösning är inte eldrift i mina ögon.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit