Har blivit en hög Teslor som jag gjort lodning sista året. Många av er är medlemmar här. Får tacka för förtroendet
Så sjukt nöjd med denna. Solid svart kan man minsann inte fuska med. däremot kan man se vad en riktig "detailer"/rekondare kan utföra
Här har ni alla bilderna
Före:
Efter
Några bilder när den är färdigpolerad och lackskyddad i hela 4 lager Camui chromed Chain.
Skuffen
Tonat rutorna
såklart får kunden den fulladdad
Fick installerat 3 fas 16 ampere i somras pga alal teslor
Kul att jämföra detta med klåparna på Mr Cap och den typen firmor, liksom natt och dag
Jag tycker det är svårt att säga något så generellt kring någon firma. Det finns klåpare lite varstans. Det viktigaste med rekondarbete är kunskapen och noggrannheten hos den som utför det. Vad som står på skylten ovanför dörren är inte en garanti vare sig för kompetens eller klåparskap. Min bil har sannerligen gått att spegla sig i efter den behandlats av mitt lokala Mr CAP (som även varit behjälpliga med att polera ut ganska rejäla repor och liknande).
(Notera stackaren i bakgrunden som fått nöja sig med en italiensk skitbil )
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Kul att jämföra detta med klåparna på Mr Cap och den typen firmor, liksom natt och dag
Jag tycker det är svårt att säga något så generellt kring någon firma. Det finns klåpare lite varstans. Det viktigaste med rekondarbete är kunskapen och noggrannheten hos den som utför det. Vad som står på skylten ovanför dörren är inte en garanti vare sig för kompetens eller klåparskap. Min bil har sannerligen gått att spegla sig i efter den behandlats av mitt lokala Mr CAP (som även varit behjälpliga med att polera ut ganska rejäla repor och liknande).
(Notera stackaren i bakgrunden som fått nöja sig med en italiensk skitbil )
nej, självklart behöver inte personalen på Mr. Cap vara klåpare, frågan är bara hur bilen ser ut efter 1, 2 eller flera år jämfört med om Dan hade fixat den? men det får tiden visa antar jag
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Min (eller numera frugans) A4 behandlade jag för 16 månader sedan. Då med den vanliga Camui X Serien (inte så bra som den nya Chromed Chain). Jag har använt Camui Y7 (underhållsprodukt) ca 3 ggr. Den har en galet bra glans och avrinning fortfarande. Sen har där såklart dykt upp lite smårepor på den tiden men så blir det när man tvättar med borste lite då och då Så tvätta rätt å underhåll lite då och då så blir det kanon...