Hej alla,
Någon som råkat ut för att få nummerplåtshållaren , dvs själva fästet i bilen, knäckt i biltvätten?
Isåfall, har ni fått biltvätten att betala?
Knäckte nummerplåtshållaren i biltvätten
Moderator: Redaktion
- Letalis
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/roger897563
- Kontakt:
Knäckte nummerplåtshållaren i biltvätten
Hyundai Ioniq 5 Advanced RWD 2021
Model Y LR 2024
Re: Knäckte nummerplåtshållaren i biltvätten
Alltid högrisk med att tvätta en bil med modern tunn lack i biltvätt om du menar mackarnas automatiska.
När det gäller skadan du har så tar det nog mer tid i anspråk att maila och förklara än att köpa en ny för någon hundralapp!
Var glad att bilen i övrigt är hel. Vissa ställen kan bli rätt blästrade om du kör med borstar många ggr.
Om man tex kör en volvo 142a 200 ggr med borstvätt så skadar det nog mer på en svart tesla med 20 ggr i samma tvätt.
Dagens lacker är extremt tunna, Teslas svarta är sjuk. jag fick polera min Svarta Y efter att ha torkat bort en fågelskit på huven med trasa.
När det gäller skadan du har så tar det nog mer tid i anspråk att maila och förklara än att köpa en ny för någon hundralapp!
Var glad att bilen i övrigt är hel. Vissa ställen kan bli rätt blästrade om du kör med borstar många ggr.
Om man tex kör en volvo 142a 200 ggr med borstvätt så skadar det nog mer på en svart tesla med 20 ggr i samma tvätt.
Dagens lacker är extremt tunna, Teslas svarta är sjuk. jag fick polera min Svarta Y efter att ha torkat bort en fågelskit på huven med trasa.
Enda automattvätt jag kört in min Tesla i är borstlösa.
Sedan är PPF en bra grej.
Sedan är PPF en bra grej.
Tesla Model S 90D
- Letalis
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/roger897563
- Kontakt:
Vi har avtal med mjuk biltvätt gör i GBG området.
Aldrig haft problem de 5 år jag tvättat där så det är olycklig händelse.
Aldrig haft problem de 5 år jag tvättat där så det är olycklig händelse.
Hyundai Ioniq 5 Advanced RWD 2021
Model Y LR 2024