Funderar på att uppgradera till en lågmil MYP 24/25 (inte Juniper).
Jämfört med RWD/LR från samma år vilka skillnader finns förutom mer prestanda, 21” fälgar och vinge?
MYP
Moderator: Redaktion
- Xyborg
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/robin28307
Re: MYP
De har annan fjädring också. Innan juniper var det väl inga mer skillnader än så? Eller ja, de har målat bromsoken röda också.
- G-Johansson
- Teslaägare
Har en MYP -22 berlinbygge.
Det är inte stor skillnad annat än det som redan nämnts. Större (och dyrare) bromsar, liten vinge, något lägre samt styvare fjädring. Annan och lite starkare el-motor längs ena axeln.
Jag tillhör kategorin som är okänslig men vet att vissa reagerat på att den just är lite stötigare.
Overall: jag gillar den skarpt och tjusas väl lite av kittlandet i magen när man trycker ner högerfoten..
Det är inte stor skillnad annat än det som redan nämnts. Större (och dyrare) bromsar, liten vinge, något lägre samt styvare fjädring. Annan och lite starkare el-motor längs ena axeln.
Jag tillhör kategorin som är okänslig men vet att vissa reagerat på att den just är lite stötigare.
Overall: jag gillar den skarpt och tjusas väl lite av kittlandet i magen när man trycker ner högerfoten..
Tesla Model Y Performance
Tesla Model 3 Performance - utbytt till ovan
Tesla Model S 75D- 2017 - såld
Tesla Model 3 Performance - utbytt till ovan
Tesla Model S 75D- 2017 - såld
Ok tackLadrene skrev: ↑23 feb 2026 12:43Har en MYP -22 berlinbygge.
MY RWD Vit 2023