Östkusten - Clever i Oskarshamn
Moderator: Redaktion
Östkusten - Clever i Oskarshamn
Enligt Cleverappen har laddaren i Oskarshamn öppnat nu. Något oklart om laddaren är på "rätt" sida om färjeincheckningen.
Y LR hämtad mars 2022
Midnight silver metallic S 75D hämtad augusti 2018
Vit S 70D levererad 14 dec 2015
Re: Östkusten - Clever i Oskarshamn
När jag var där i höst var den stängd och den fanns innanför ett stängselRobin skrev:Enligt Cleverappen har laddaren i Oskarshamn öppnat nu. Något oklart om laddaren är på "rätt" sida om färjeincheckningen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
S85D Röd, Mercedes 230 SLK Gul metallic, Modell X 100D Silver en Modell 3 bokad men blir troligen avbokad
Finns en bild på den på clevers app.
Ifall den är innanför eller utanför incheckningen , vet jag ändå inte
Sen är nynäshamn på g att driftsättas igen. Dessa två var innanför incheckningen förra sommarn iaf.
Sen kunde väl någon slänga upp några snabbladdare mellan norrköping - oskarshamn. Kalmar ser bra ut iaf.
Ifall den är innanför eller utanför incheckningen , vet jag ändå inte
Sen är nynäshamn på g att driftsättas igen. Dessa två var innanför incheckningen förra sommarn iaf.
Sen kunde väl någon slänga upp några snabbladdare mellan norrköping - oskarshamn. Kalmar ser bra ut iaf.
MYLR-24
Detta var en bra nyhet! Kollade häromdan och då var den utgråad. Åker till Öland på torsdag från sthlm så jag åker nog förbi och toppar upp lite där om det går. Återkommer med bilder