hur som helst, P90DL, herrejisses vilket drag det är i den. Den går ju som en skållad råtta. Mina ögon dras liksom bakåt i huvet, helt surrealistiskt

Hon kunde inte lova att min bil blev färdig denna vecka, men jag får självklart behålla lånebilen tills min är färdig. Jag åker på semester på söndag och är borta i 4 veckor, hahaha, har inget emot att behålla denna när vi ska på autobahn

för övrigt så är det väldigt liten skillnad i ljud, byggkvalitet etc mot min bil (inget påtagligt ljud från främre motorn). Det känns skönt att jag alltså inte har en "måndagsbil" på den fronten. Det jag hunnit märka är knapparna på ratten som känns mer solida och att ventilationsuttagen framme vid vindrutan har fått en mer integrerad design i nätet istället för de mer distinkta uttagen jag har (som är lite jobbiga för dashcamen pga reflektioner i rutan). Nu får jag också köra next gen under tiden min bil utrustas med de samma. Men jag får en känsla av att next gen inte går att justera lika långt ner mot golvet som de vanliga stolarna? nån mer som tänkt på det? Mittkonsollen har lite annorlunda luckor, men kan inte direkt säga att det ena är bättre än det andra.