Hej!
Någon som hört när den europeiska tillbehörssidan öppnar? Jag skulle vilja köpa gummimattor, en frunkväska och en "väggmonterad laddbox" som ska ge 11 mil per timme. (!)
Superladdare hemma ;o)
Moderator: Redaktion
Re: Superladdare hemma ;o)
Gummimattor till kupén finns på lager i Sverige, jag kollade igår. Köpte förra veckan lastnät till Frunken, däcklagningskit o solskydd till bakrutan, allt fanns hemma. Gummimattor till bakluckan var slut.
MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
Vad kostade däcklagningskittet? Tänker också köpa en frunkväska 

Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Var/hur beställde du det?Bengt skrev:Gummimattor till kupén finns på lager i Sverige, jag kollade igår. Köpte förra veckan lastnät till Frunken, däcklagningskit o solskydd till bakrutan, allt fanns hemma. Gummimattor till bakluckan var slut.
Jag misstänker att han åkte till servicecentret i InfraCity.ceo skrev:Var/hur beställde du det?Bengt skrev:Gummimattor till kupén finns på lager i Sverige, jag kollade igår. Köpte förra veckan lastnät till Frunken, däcklagningskit o solskydd till bakrutan, allt fanns hemma. Gummimattor till bakluckan var slut.
Model X P100D
Hämtade ett kit med mattor till bakluckan och frunken i måndags, då hade de precis fått dem.
Gummimattorna till kupén fick jag levererade tillsammans med bilen för några veckor sedan.
Frunkväskan fanns inte, så jag köpte nätet och en pjäxbag från Stadium för en femtilapp. Funkar bra tills vidare.
Gummimattorna till kupén fick jag levererade tillsammans med bilen för några veckor sedan.
Frunkväskan fanns inte, så jag köpte nätet och en pjäxbag från Stadium för en femtilapp. Funkar bra tills vidare.
S Plaid Svart 2023-
XP Svart 2020-2023
X100D Vit 2017-2020
S85 Blå 2014-2017
XP Svart 2020-2023
X100D Vit 2017-2020
S85 Blå 2014-2017
Vad fick du betala för mattorna, för de ingick ju inte?olarsson skrev:Hämtade ett kit med mattor till bakluckan och frunken i måndags, då hade de precis fått dem.