Går det på något rimligt smidigt vis montera ur nåt eller några av sätena i X:en?
Jag tänker mig exempelvis att det skulle passa mig rätt bra att ha en stol i andra raden och prioritera lång last.
När de nu envisats med att skippa fällning på andra raden...
Plocka ur säten...
Moderator: Redaktion
Plocka ur säten...
- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Re: Plocka ur säten...
Stolarna är inte löstagbara, snabbt ur, snabbt in.
Stolen måste ju gå att demontera, den är faktiskt monterad en gång. Betvivlar starkt att den är svetsad. Så gäller det semipermanent urtagande så borde man rimligen kunna skruva ur en stol. Hur gör de på SC annars om man behöver byta ut en trasig stol?
Säkrast är nog att prata med en tekniker på ngt SC.
Stolen måste ju gå att demontera, den är faktiskt monterad en gång. Betvivlar starkt att den är svetsad. Så gäller det semipermanent urtagande så borde man rimligen kunna skruva ur en stol. Hur gör de på SC annars om man behöver byta ut en trasig stol?
Säkrast är nog att prata med en tekniker på ngt SC.
Tesla Model Y
Re: Plocka ur säten...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... zed.66522/
Tydligen går det att plocka bort mittsätet i en 7-sitsig, men det verkar som att man då måste montera tillbaka det för att kunna ta emot alla uppdateringar som rör sätena...
Tydligen går det att plocka bort mittsätet i en 7-sitsig, men det verkar som att man då måste montera tillbaka det för att kunna ta emot alla uppdateringar som rör sätena...