Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Tesla Servicecenter Frankfurt
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Tesla Servicecenter Frankfurt
Sitter här i väntrummet nu och får hjälp med ett litet problem på min roadtrip. Superbra service! Kaffe, macka, laddning och dom tog in bilen på 5 min
Egenföretagare med innehav av:
Model Y - Long Range, Vit - Årsmodell 2024
Re: Tesla Servicecenter Frankfurt
Ofta bra och snabb service när man är ute och åker. Jag har fått hjälp både i Gatwick och Stuttgart med kort varsel.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Kan ju berätta att i Gatwick hade jag pulserande bromsverkan, så de bytte skivorna på garanti.
I Stuttgart hade jag varit och kramats med en sten, så lite plastdetaljer hade lossnat. De hjälpte till med att kolla att det inte var något allvarligare som skadats också, och fäste plastskydden under fronten med nya clips på goodwill.
I Stuttgart hade jag varit och kramats med en sten, så lite plastdetaljer hade lossnat. De hjälpte till med att kolla att det inte var något allvarligare som skadats också, och fäste plastskydden under fronten med nya clips på goodwill.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Superb!
En liknande sak hände mig i Stockholmstraken i våras. Där nonchalerade man dock saken och överlät mig att fixa detta med silvertejp och blomstertråd...bylund skrev:I Stuttgart hade jag varit och kramats med en sten, så lite plastdetaljer hade lossnat. De hjälpte till med att kolla att det inte var något allvarligare som skadats också, och fäste plastskydden under fronten med nya clips på goodwill.
:/