Elon har nu avslöjat på twitter (min källa Elektrec) att det blir del 2 på lanseringen av M3 som kommer i natt.
Var var det vi sa vi som röstade rätt
Min förhoppning är att han inte har gjort inredningen till något rymdskepps liknande utan en förbättring/moderninsering av MS nuvarande.
Som jag nämnt innan, om det är mitten 2018 för nybestllningar nu så har dom 20 månader på sig att bygga 400.000 bilar. Då är det hög tid att sätta igång.
Frågan är hur mkt 3-produktionslinje dom byggt parallellt med x?
Nej, det är väl inte Part 2 av Model 3 som ska köras nu, den tror jag blir större. Utan de ska avslöja det som kommer på Model 3 och som hänvisades till på part 1. Det kommer förmodligen vara en HUD och hårdvara för full autonomi som implementeras på S och X nu, hårdvarumässigt. Tanken är att S och X är och förblir Top of the line och ska därför ha det bästa först. Du ska inte heller behöva vänta på en 3:a om du har pengar till en S osv osv.
Elon har nu avslöjat på twitter (min källa Elektrec) att det blir del 2 på lanseringen av M3 som kommer i natt.
Var var det vi sa vi som röstade rätt
Min förhoppning är att han inte har gjort inredningen till något rymdskepps liknande utan en förbättring/moderninsering av MS nuvarande.
Det sket sig med dom nyheterna och min reservation.
När de visar interiören så lär det ju bli ett större event. Inte kul att ha ett stort event och bara kunna visa 8 linser. "Här sitter en kamera, här sitter en till. Kan ni se den? Nä, förlåt, det var ju en sensor... här sitter kameran! Sen är det likadant på andra sidan. Ok, ni kan gå hem nu"
Herr X kan säkert illustrera detta på ett bra sätt med sin nya fina penna.
Model x performance Raven 2019
Model 3 LR svart med vit inredning