Vad har du använt för kamera/ exponering mm ? Väl avvägd exponering
Canon EOS 5D MKIII, Canon EF 24-70L/2,8.
(Men det är fotografen som tar bilden, inte kameran, detta hade jag kunnat åstadkomma med annan kamera också )
Exponering 15 sekunder, Bländare 8 och ISO 200.
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Dessutom fick jag den förra gratis utskriven i ganska stort format på sketasnyggt material
Vad valde du för material?
/Jocce
Nu minns jag inte riktigt längre men har för mig att jag först bad om typ canvas men att det blev en slags kapell/banderoll-duk som är lite blankare/tåligare och det blev görbra
Dessutom fick jag den förra gratis utskriven i ganska stort format på sketasnyggt material
/Jocce
Nu minns jag inte riktigt längre men har för mig att jag först bad om typ canvas men att det blev en slags kapell/banderoll-duk som är lite blankare/tåligare och det blev görbra
Behöver nog svänga förbi och kolla in den där IRL!
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
/Jocce
Behöver nog svänga förbi och kolla in den där IRL!