Min äldste son (5) fick ett legoflygplan i julklapp. När han byggt färdigt och flög runt med det så skulle han förklara för mig hur planet funkar och så. Då var en av funktionerna att vid nödlandning, när batteriet tagit slut, så kan det landa utan att fälla ut hjulen. När batteriet tagit slut ja per default är det inte längre tanken/bensinen/bränsle som tar slut hos oss längre
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Min äldste son (5) fick ett legoflygplan i julklapp. När han byggt färdigt och flög runt med det så skulle han förklara för mig hur planet funkar och så. Då var en av funktionerna att vid nödlandning, när batteriet tagit slut, så kan det landa utan att fälla ut hjulen. När batteriet tagit slut ja per default är det inte längre tanken/bensinen/bränsle som tar slut hos oss längre
Han blir väl helt konfunderad när han och kompisarna leker med bilar och de andra ungarna gör en massa konstiga ljud med munnen för att härma en ICE.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Ja kul nu när även ipad-spelen har bilar som laddas!
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Shit asså, det går åt rätt håll!
(Ingen hummersås som bromsar där kanske haha)
Nej men dom har säkert gett bort en hel del äppelmos...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Fast i spanskan finns det ju väldigt mycket som börjar på EL. Hette inte bilen just EL coche eller nåt sånt?
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.