Har länge tänkt på att dela med mig de äventyr vi haft med vår Model S.
Här finns bilder på det som hittills hunnits med sedan leverans av världens bästa bil!
Nästa projekt är att klarlacka de bakre bromsoken och att montera (förhoppningsvis) stilrena stänkskydd i fram.
Här finns bilder på det som hittills hunnits med sedan leverans av världens bästa bil!
Nästa projekt är att klarlacka de bakre bromsoken och att montera (förhoppningsvis) stilrena stänkskydd i fram.
(ja, sidan heter ReferralCodeTesla och BB1 är namnet på bilen)
/Anders
Har du hitta några stänkskydd?
Jag har sökt en del på stänkskydd men inte kunnat hitta några som ser vettiga ut.
Skulle vilja ha både fram och bak på bilen för det slitet rätt hårt på lacken.
(ja, sidan heter ReferralCodeTesla och BB1 är namnet på bilen)
/Anders
Har du hitta några stänkskydd?
Jag har sökt en del på stänkskydd men inte kunnat hitta några som ser vettiga ut.
Skulle vilja ha både fram och bak på bilen för det slitet rätt hårt på lacken.
Japp. Köpte de från Hova som rekommenderats sedan tidigare i den tråd som du nyss drog upp igen.
Har bara inte haft tid att sätta på dem. Jag köpte också plastclips som har en plastskruv i mitten (lätta att ta av på sommaren var tanken). Med dem tänkte jag montera skydden i innerskärmen. Samt att jag också köpte transparent skyddstejp för den yta som kommer ligga mot lacken. Återkommer såklart med bilder!
Kanske du hinner före mig.
Model S 90D - 2016 Facelift, Deep blue metallic
"Kör nu en smartphone, inte en Nokia 3210" Värdens bästa bil!