Om någon tänker köpa en Tesla så hjälper jag gärna till, provturer och svar på alla frågor ni har samt ger 9.000 kr i rabatt och GRATIS Supercharging till dig.
Detta för att nu verkar dom ha ändrat i värvningsprogrammet och jag skulle få en gratis bil till min dotter om endast en person vill ha min hjälp och använder länken.
Så var inte blyga.
Sedan verkar det även som att fälgarna är på tapeten igen men nu för endast 3 värvningar. Lite positiva ändringar.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Åh, är det dags för en ny tiggartråd
Mina pojkar är i stort behov av en leksaksbil, dom får alldeles för mycket motion på dagis och behöver cruisa runt lite i en Radio Flyer, så kör hårt med min länk
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Finns bara ett svar på detta som jag ser det, och dagens ungdom har i detta fall ett lagom avvägt svar som speglar den andra partens engagemang på en fråga som denna.
Orka
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Åh, är det dags för en ny tiggartråd
Mina pojkar är i stort behov av en leksaksbil, dom får alldeles för mycket motion på dagis och behöver cruisa runt lite i en Radio Flyer, så kör hårt med min länk
Ja men det är min första tiggartråd. Dock är det väl kanske lite meningslöst då man inte lär hinna få den innan snön kommer ändå.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Just nu är jag kluven om jag ska vara glad att jag är stor och har en riktig Tesla eller om jag ska vara ledsen att jag inte är ett barn som får plats i en radio flyer. I mitt sinne har jag nämligen inte vuxit ifrån den åldern och egentligen är jag fortfarande en liten grabb som gillar att leka med bilar. Nån som känner igen sig kanske?
Hade jag varit i den åldern hade jag nog gjort nästan vad som helst för att få en radio flyer.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag har absolut ingen användning för någon Radio Flyer, så om någon råkar använda min länk så blir det att lotta ut den.
Jag blev lite lurad av trådtiteln, men det kanske var meningen.
Vilken stålande idé för alla. Att få chansen att Lotta ut en Tesla är ju inte helt fel det heller
Just nu är jag kluven om jag ska vara glad att jag är stor och har en riktig Tesla eller om jag ska vara ledsen att jag inte är ett barn som får plats i en radio flyer. I mitt sinne har jag nämligen inte vuxit ifrån den åldern och egentligen är jag fortfarande en liten grabb som gillar att leka med bilar. Nån som känner igen sig kanske?
Hade jag varit i den åldern hade jag nog gjort nästan vad som helst för att få en radio flyer.
Finns en anledning till att man kör Tesla överhuvudtaget
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning