Har 3an fått ap2.5 eller ap3?
Moderator: Redaktion
Re: Har 3an fått ap2.5 eller ap3?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Ja. Och det var väl ngt mer som skiljde model 3-prototyperna från ap2. Var det kamera på c-stolpen? Är det så på produktionsbilarna också?Svenssons skrev:
Undrar hur dom ska hantera privacy. Kanske blir vanligt med Teslor med tejpad kamera ungefär som laptops?
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Hade inte treorna fått en separat regnsensor också, som väl saknas på Model S/X med AP2?
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Jaså? Var har du hittat den infon? Om det är sant så kan man ju bara dra slutsatsen att Tesla inte längre tror på idén att låta kameran agera regnsensor. I så fall lär vi som har AP2-bilar aldrig få någon regnsensor-funktionatlitet.Surfaren skrev:Hade inte treorna fått en separat regnsensor också, som väl saknas på Model S/X med AP2?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag vet inte om den sensorn faktiskt saknas på S/X AP2, men det var så jag tolkade det (vad är annars nyhetsvärdet i att ta upp detta?)mati skrev:Jaså? Var har du hittat den infon? Om det är sant så kan man ju bara dra slutsatsen att Tesla inte längre tror på idén att låta kameran agera regnsensor. I så fall lär vi som har AP2-bilar aldrig få någon regnsensor-funktionatlitet.
https://electrek.co/2017/06/22/tesla-mo ... ty-photos/
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
Den infon har visat sig vara felaktig. AP2 S & X har samma sensor.mati skrev:Jaså? Var har du hittat den infon? Om det är sant så kan man ju bara dra slutsatsen att Tesla inte längre tror på idén att låta kameran agera regnsensor. I så fall lär vi som har AP2-bilar aldrig få någon regnsensor-funktionatlitet.Surfaren skrev:Hade inte treorna fått en separat regnsensor också, som väl saknas på Model S/X med AP2?
S och X har definitivt ingen dedikerad regnsensor. Det ska lösas med kameran. Att den där grejen på Model 3 är en regnsensor tror jag inte på. Min bil har också en rund grej bredvid kameran. Men det är ingen regnsensor. Jag tror det är en ljussensor eller liknande. Borde vara samma på Model 3.
Tias kom före.
Tias kom före.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14