Är det bara jag som stöter på problem med navigatorn?
Provade att ställa in Stockholm den Västervik och då står den bara och tuggar. Se bild
Men provar jag med anda adresser omkring här så fungerar det och provat neråt i Europa så fungerar det också, har någon svar på vad felet kan vara?
Navigeringsproblem !?
Moderator: Redaktion
Re: Navigeringsproblem !?
Kom nog på svaret själv, adressen MoS har ingen väg till sig. Markerar jag vägen utanför på kartan så fungerar det 

Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt. 

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Haha jag får då ta en 3dje väg för att göra bägge argamati skrev:Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt.
Jag tycker den är bättre han eller hon som var i Visby och skulle köra några kilometer till hotellet men enligt GPSen skulle via superchargern i Tindered förstmati skrev:Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt.

Ja, navigatorn har faktiskt problem med vatten. När jag en gång skulle köra från Skövde till Vadstena, som ligger på andra sidan Vättern, så klarade navigatorn inte av att visa rutten på stora kartan förrän jag hade passerat Jönköping. På hemvägen var det samma sak igen.vigge50 skrev:Jag tycker den är bättre han eller hon som var i Visby och skulle köra några kilometer till hotellet men enligt GPSen skulle via superchargern i Tindered förstmati skrev:Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt.![]()

Va, var är logiken i det?mati skrev:Ja, navigatorn har faktiskt problem med vatten. När jag en gång skulle köra från Skövde till Vadstena, som ligger på andra sidan Vättern, så klarade navigatorn inte av att visa rutten på stora kartan förrän jag hade passerat Jönköping. På hemvägen var det samma sak igen.vigge50 skrev:Jag tycker den är bättre han eller hon som var i Visby och skulle köra några kilometer till hotellet men enligt GPSen skulle via superchargern i Tindered förstmati skrev:Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt.![]()

Frågar du mig det? Det är nog en hidden feature i integrationen mellan Teslas skärm och Navigons kartor.vigge50 skrev:Va, var är logiken i det?mati skrev:Ja, navigatorn har faktiskt problem med vatten. När jag en gång skulle köra från Skövde till Vadstena, som ligger på andra sidan Vättern, så klarade navigatorn inte av att visa rutten på stora kartan förrän jag hade passerat Jönköping. På hemvägen var det samma sak igen.vigge50 skrev:Jag tycker den är bättre han eller hon som var i Visby och skulle köra några kilometer till hotellet men enligt GPSen skulle via superchargern i Tindered förstmati skrev:Sen får du inte ha för stora förväntningar när det gäller navigatorn. Den är nästan pinsamt kass. Det finns en massa roliga exempel på det här på forumet. Min favorit är fortfarande när lilla skärmen visar en helt annan rutt än stora skärmen. Och så börjar de bråka med varandra eftersom man av begripliga skäl bara kan följa en rutt.![]()
![]()