joel80 skrev:Bra om han har fel! Och ja, jag har självklart haft ett USB-minne som fått sitta i... men har blivit så att det ligger ytterligare nått och "skräpar" i mittkonsollen.
Om de inte ändrat nåt ??? Min bil är uthämtad juli i år...
Jag har kört massor med musik från USB, bara mp3 och mestadels 320. Så jag kan inte säga nåt om andra format. Har köpt ett minne på 64GB som bara sticker ut 5mm utanför kontakten.
- Bekvämt. Startar automatiskt där man lämnade den. Missar dock någon minut eftersom uppspelning fortsätter lite efter man har gått ur och startar innan man kliver in, men det är välkomnande och ganska trevligt att den spelar (med reducerad ljudstyrka) redan när man öppnar dörren.
- Bra Browse-funktion (Artist -> Album -> låt) om man har varit noggrann med meta-data. Fler metoder finns, men jag har aldrig fattat vitsen med nåt annat.
- Då och då en liten glitch, som om att uppspelningen inte hinner med. Inte så man hoppar högt utan mer som ett lite konstigt taktslag. Det sker inte ens varje körning eller varje album, men jag har hört det åtskilliga gånger och det är på olika ställen.
- Spelaren hittar och visar albumets bild på center och bredvid hastighetsmätaren om man har det valet. Den verkar hämta den på nätet om den inte finns på USB. Det tar ibland nån minut när man har ett nytt album, men sen verkar den finnas där.
Spotify är ju lite meck med telefon varje gång man vill köra nåt, inte lika smidigt när man hoppar i och ur.
Rdio utan abonnemang är ju inte så kul mer än att testa röstsökning.
Radion är under medel, men vist lite P1 då och då.
Internetradio tycker jag funkar bra. Grymt att kunna lyssna på Sommarparatare i utlandet utan att ha laddat ner i förväg.