Var det månne @bjelke som gjorde djupstudier av OKQ8-stationen vid Bollnäs Norra vid halvsextiden idag? I alla fall en mörkgrå med svarta fälgar.
Det kan det ha varit, fast min är svart med mörkgrå fälgar
Du körde ut på 83 några bilar bakom mig så den kombinationen är helt rimligt. Såg dig bara i någon sekund när du körde ut från macken och in mot Bollnäs. Måste varit de grå molnen som lurade ögat.
Skoj, då äntligen har även jag blivit spottad i lilla Bollnäs
(fast ute i landet har man ju såklart blivit sedd förut men ingen som skrivit om det i den här tråden )
Såg en röd MS på Husvallavägen, Öland . Körde förbi vårt ställe och
Vände vid grannfastigheten som är till salu. Första Tesla förutom min
Här på Klockholms udde
Erkänner tvärt, det var jag!!
Har tre små döttrar som gärna vill tälta med vårt nyinköpta tält och vi var där å letade övernattningsställe!
Verkar vara en smärre invasion av flygmyror på östra sidan, vi flydde till västra istället!
Såg din tesla där bakom grinden/muren, titanium va? Gillar den färgen skarpt!
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Tycker man ser ganska många Model S numera. Brukar försöka hälsa varje gång jag ser fortfarande.
Vi kan ta några stycken som jag minns:
1. Körde runt en svart i Åhus i början av veckan. Tror regnumret började med "YA" eller kanske "YY".
2. Mötte en annan svart på E22 nära Kristianstad samma dag som SuC i kristianstad öppnade (var det tisdags/onsdags kanske?). Kanske på väg dit?
3. En vit Tesla svängde in på samma väg som mig strax norr om Karlshamn förra veckan. Vi låg sen efter varandra en liten bit. Kanske på väg till Östersjö-festivalen eller till chademo-laddaren vid coop?
Mötte en svart (?) faceliftad Model S på vischan i Tolsjö norr om Lidköping i onsdags. Hade inte direkt förväntat mig att se en Tesla där.
Samma dag på torget i Lisch kom det en röd Model S som stannade bara för att hälsa. Trevligt. Jag var tyvärr nån annanstans med mina tankar och gjorde kanske ett lite förvirrat intryck för en som inte känner mig. Jag ber om ursäkt för det.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Fast det kanske inte räknas om man körde den själv?
Jag ser ju många Teslor men idag blev jag passerad av en en grå skönhet när trampade runt norra Öland 22 mil jag var självklart klädd i Teslas kläder jag tyckte mej höra några tutande. Om det var på mej eller hela gruppen vet jag inte. Men jag tog det som ett hejarop till mej
Skickat från min iPhone med Tapatalk
S85D Röd, Mercedes 230 SLK Gul metallic, Modell X 100D Silver en Modell 3 bokad men blir troligen avbokad
Fast det kanske inte räknas om man körde den själv?
Jag ser ju många Teslor men idag blev jag passerad av en en grå skönhet när trampade runt norra Öland 22 mil jag var självklart klädd i Teslas kläder jag tyckte mej höra några tutande. Om det var på mej eller hela gruppen vet jag inte. Men jag tog det som ett hejarop till mej
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag cyklar numera oxo i Teslas kläder!
Tror inte jag blivit sedd av ngn Tesla-ägare än men det är ju inte så konstigt i Bollnäs lixom
Och efter Uppsala ska det väl till något speciellt för att se en...
Mött två norr om Gävle nu. En i Hagsta (vit) och en titanium vid Axmartavlan. Mycket trafik söderut, verkar vara slutsemestrat för många.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Körde bara 8 km på E6 idag men han ändå med att köra om två och möta en Model S.
Körde först om en silvrig norsk 85 och sedan direkt efter en svensk blå 70D (tror jag) YAD XXX som körde på vid Lund-påfarten. Och när vi i princip låg tre Teslor efter varann mötte vi en svart.
När jag sedan körde hem genom Bjärred så mötte jag nästan en blå, men den svängde av precis innan vi möttes. Antar att det var Oppfinnarn eftersom det bara var några kvarter från där han bor.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015