Äntligen på väg! Upp kl 05:00 för att hinna med färjan till Oskarshamn. Väl framme vid incheckningen har jag glömt betala. Det löste sig och snart rullar vi iland i Sverige. Enda riktiga oron är att 3G är helt död och det finns inga kartor. Tesla svarar på mail sedan en vecka att dom ringer så snart dom kan.
Första stopp är nya laddaren i Kristianstad.
Omstartat flera gånger om dagen nu i ett par dagar. Pust!! 3G kom tillbaka i Oskarshamn men 26 mil utan kartor. Vägvisningen funkar ändå fast på grå bakgrund
Omstartat flera gånger om dagen nu i ett par dagar. Pust!! 3G kom tillbaka i Oskarshamn men 26 mil utan kartor. Vägvisningen funkar ändå fast på grå bakgrund
Du kan ju dela wifi från din mobil nästa gång det händer och inget annat hjälper.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Du kan ju dela wifi från din mobil nästa gång det händer och inget annat hjälper.
Har förberett för det men sparar gärna GB till att leta hotell, vingårdar och sevärdheter.
Nu är det dags för en raggardusch och ett besök på Restaurang Høst.
Köpenhamn har verkligen mycket att välja på men man får ta en i taget. Höst, som stavas med ö och inte ø, är ett super bra val. 445 kr för menyn. Lagom innovativ. Inte för pråligt bara bra, gott lite crazy.
Det verkar vara gott, men med all respekt, har vi inte tillräckligt med matlagningsprogram på tv.
Väljer man att läsa reseskildringar så tycker jag att man ska få se god mat, fina utsikter och "måste" ställen. Det ingår lika naturligt som de obligatoriska bilderna på SuC och förbrukningssiffror.
Jadu är inte heller superintreserad av maten men de posterna är isf bara att scrolka förbi? Det tjänar väl inget till att klaga på matbilderna o dra ned stämningen. Scrolla förbi det eller gå inte in på resedagboken alls om det är jobbigt att scrolla :p. Själv läser jag mest om förbrukning, räckvidd, laddmöjligheter och smarta saker kring bilen. Gärna mer sånt
Jag gillar och uppskattar att ni också delar med er av gastronomiska upplevelser. Själv har jag sedan länge tröttnat på Jansson's temptation och är öppen för alla tips.
Köpenhamn har verkligen mycket att välja på men man får ta en i taget. Höst, som stavas med ö och inte ø, är ett super bra val. 445 kr för menyn. Lagom innovativ. Inte för pråligt bara bra, gott lite crazy.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kollar på hemsidan men hittar ingen meny för 445 kr. Vilken är det? Höstmenyn?
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kollar på hemsidan men hittar ingen meny för 445 kr. Vilken är det? Höstmenyn?
Behöver nog ändra titeln på tråden. Efter en dags försening så beslöt vi oss för att sluta stressa på motorvägar. Det blir en rundtur i Skandinavien utan mål men härliga måltider. Kanske en tur till ön Sylt i Tyskland.
Nu i Middlefart där vår GPS missat en ny rondell, och vi tänker ju inte själva, så vi befinner oss plötsligt på motorvägen på väg tillbaka. Det man inte har i huvet får man ha i däcken. Gott om bilar och laddplatser.